TriFact365
Door SnelStart te koppelen met de innovatieve software van
TriFact365 kunnen inkoopfacturen, verkoopfacturen en bonnetjes nog sneller geboekt worden. Papieren facturen en bonnetjes hoeven niet meer in omloop te zijn, TriFact365 helpt namelijk bij het digitaliseren van de werkstroom. De documenten kunnen eenvoudig geüpload worden in de juiste werkstroom via de TriFact365 webportal, e-mail en mobiele app. De software werkt realtime en kan binnen enkele seconden een boekingsvoorstel presenteren. Het boekingsvoorstel hoeft slechts nog gecontroleerd te worden voordat je de factuur met een druk op de knop boekt in je boekhoudprogramma. Het originele PDF bestand wordt vervolgens ook meegestuurd.
Is de relatie waarop geboekt moet worden nog niet aangemaakt in SnelStart of moet er een wijziging plaatsvinden? Geen probleem, dit kan je eenvoudig en direct in TriFact365 verwerken. Door middel van de realtime koppeling met het boekhoudpakket wordt de relatie hier ook direct aangemaakt of aangepast.
Ook de autorisatiestromen kunnen met TriFact365 gedigitaliseerd worden. Er zijn autorisatiemogelijkheden zowel voor het boekingsvoorstel als na het boekingsvoorstel. Door het toepassen van de autorisatiestromen in TriFact365 komt de factuur altijd bij de juiste persoon terecht voordat deze geboekt wordt.
Mobiele app van TriFact365
Zijn er veel bonnetjes in omloop of werk je graag on-the-go? Maak dan gebruik van de TriFact365 mobiele app. Met de mobiele app maak je eenvoudig een foto van je bonnetje, deze kan je dan direct uploaden in de juiste werkstroom. Het is ook mogelijk om met de mobiele app facturen goed en af te keuren.
De mobiele app is gratis te downloaden via de App Store (iOS) en de Google Play Store (Android).
Voordelen TriFact365
Wilt u een demo van Trifact365? Neem dan contact met ons op!